יום ראשון, 20 בפברואר 2011

סינגפור

18-21/2 – הזמנו מלון מחוץ לעיר על מנת שנוכל לקבל חדר גדול במחיר סביר. קיבלנו את הסוaויטה הכוללת שלושה חדרים גדולים ומרווחים עם שלושה חדרי שירותים ושלוש טלוויזיות, כך שהילדים לא צריכים לריב ביניהם מי רואה מה... מכיוון שנחתנו בעשר וחצי בלילה, נשפכנו למיטות בתקווה שלא נקום עם ג'ט לג.
בבוקר יצאנו לטייל לאורך המרינה ולאורך נהר סינגפור. נכנסו לפוש מהחום במלון מפואר מאד ולא פסחנו על ביקור בחדרי השירותים שבו... לאחר סיור בין מספר האתרים הארכיטקטוניים באיזור, לקחנו את הרכבת התחתית ל – Little India. האיזור אכן נראה כמו הודו, וזה כולל את ריחות הקטורת והפרחים, החנויות הצפופות והצבעים העזים. חיפשנו מסעדה הודית לאכול בה ונפלנו על דוכן רחוב עם אוכל הודי אותנטי. מבחינתי זה היה אוכל טעים שמזכיר נשכחות, אך מבחינת כל האחרים זו היתה טעות ואף אחד לא ממש אכל... כך שנאלצנו לקנות לילדים המבורגרים.
את היום הבא הקדשנו לאי סנטוזה. אין צורך לקחת רכבל וגם לא רכבת או אוטובוס לתוך האי. הליכה נעימה של עשר דקות ואתם באי. באי עצמו ישנו מגוון רחב של אטרקציות, אך רוב הדברים כרוכים בתשלום. עלותת הכניסה לאי עומדת על דולר לאדם. התחלנו באיזור ה – Waterfront ולא פסחנו על הגלידה המעולה בחנות הממתקים הגדולה שם. משם לקחנו את הרכבת הפנימית ל – Imbiah, שם מעבר לאטרקציות שבתשלום, אפשר לטייל לפסגה לצפית על העיר בשביל נחמד. מ - Imbiah לקחנו את האוטובוס הפנימי החופשי ל – Siloso Beach. התמקמנו בבית הקפה שעל שפת הים והחלפנו לבגדי ים על מנת ללכת לטבול במים הנעימים ולהתרענן מהחום והלחות של סינגפור. החוף באמת מקסים עם חול ים זהוב ורשתות כדורעף רבות לאלו הרוצים להזיע... מחוף הים לקחנו את ה – Tram ל – Beach Station, ושם עלינו ברכבל לפסגה על מנת לרדת ב - Luge המהיר כל הדרך מטה (מעין מזחלת על גלגלים היורדת בכביש מפותל במהירות). חזרנו ברכבת הפנימית לסינגפור והתיישבנו לאכול אוכל סיני אותנטי בקומפלקס למעלה ב – Vivo City. בשמונה בערב התחיל מופע סיני (כל העיר מקושטת ויש בה מופעים לכבוד שנת הארנב) במקום, כך שחזרנו מאד מאוחר למלון.
מכיוון שלא ניתן לעזוב את סינגפור מבלי לבקר במרכזי הקניות הענקיים והרבים שלה, היום נסענו ל – Orchard Road ושוטטנו בין מרכזי הקניות. אני מודה שדי מהר התחלתי להשתעמם, בעוד אורלי ושני עסוקות בקדחת הקניות. משם לקחנו את הרכבת התחתית ל – Chinatown, וקודם כל התיישבנו לאכול שוב אוכל סיני אותנטי ביחד עם כל הסינים מסביב. שוטטנו ברחובות הרובע המואר בשלל מנורות צבעוניות ובין המקדשים הפזורים שם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה